måndag 4 mars 2013

Veckosummering vecka 9



Förra veckan var den tredje veckan i min uppladdning inför maratonet  i juni - och den första för insamlingen som jag har startat till förmån för Cancerfonden. Veckan kan summeras på följande vis:

Insamlade medel: 2000 SEK
Antal träningspass: 5
Antal kilometer sprungna: 36
Millimeter regn: 423,2

Hittills i år har Brisbane, där jag bor, fått hälften av sin normala årsnederbörd och under mars tre första dagar kom det lika mycket regn som det i genomsnitt gör under hela månaden. Ett av förra veckans träningspass var min simlektion. Jag kan nu crawla ungefär 10 meter utan varken simfenor eller simplatta. Fortsätter det regna på det här viset är det nog bäst att jag lär mig simma ännu längre...

2 kommentarer:

  1. Ojojoj, Anna! Under mina veckor i Melbourne och Sydney har jag bara fått lite stänk på mig!
    Imponerande med din löpning - lycka till i Tromsö!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varmt tack, Malin!

      Gott att höra att ni har haft det torrare söderöver. The Sunshine State har inte riktigt gett skäl för sitt namn det senaste :)

      Radera