måndag 9 september 2013

Veckosummering vecka 36



Okej, mina vänner, nu är det sista chansen den här veckan. Insamlingen har rört på sig lite grann och är uppe i 18 593 kronor. Vill du bidra genom att skänka en slant via min insamling så är det hög tid! På söndag klockan 20.00 svensk tid stänger jag den. 

Tycker du att cancerforskning är viktig? Skänk då en slant. Cancerfonden är den enskilt största finansiären av svensk cancerforskning, men är helt beroende av testamenten och gåvor från privatpersoner och företag

Tycker du att det är viktigt att cancerpatienter och deras anhöriga har någonstans att vända sig med sina frågor? Skänk då en slant. Cancerfonden sprider kunskap om cancer och har bland annat en informations- och stödlinje för patienter, anhöriga och andra som har frågor om cancer.  

Tycker du att det är viktigt att färre drabbas av cancer? Skänk då en slant. Cancerfonden arbetar med att sprida kunskap om hur cancer kan förebyggas

Tycker du att min blogg har varit intressant/rolig/peppande att läsa? Skänk då en slant. Det skulle göra mig jätteglad!

Tycker du att min blogg är ointressant/tråkig/deppig och vill stödja Cancerfonden på något annat vis än genom min insamling? Gör det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar