söndag 12 maj 2013

Söndagslunch med långpass

Hur fantastiskt är det inte att få följande inbjudan: Kom och häng med dina kusiner, spring en runda med oss och stanna på en bit mat. Vi hämtar dig vid bussen! 

Min söndag spenderades tillsammans med två av mina kusiner och deras familjer (som inkluderar små och stora barn, samt husdjur av alla de slag). Kusinen Petra och hennes make Magnus tog med mig ut på en runda i det härliga vårvädret. Jag var inställd på långpass, men hade inte riktigt tagit med i beräkningen att Magnus är en välmeriterad multisportare. Tack och lov känner han sig lite "otränad" och höll snällt Anna-tempo i 18 kilometer. Lunchen efteråt var mycket god och mycket välkommen. 

Nu är jag hemma igen och går omkring och skrattar för mig själv som jag ibland gör efter långpass. Det känns som en välkommen avslutning på en ganska tung vecka. 

Tusen tack, kära finkusiner, för en supersöndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar